Eggyüttérzés

2011.02.06. 17:15

Ez a poszt szóljon a másnaposokért. Hogy miért? Mert pénteken anynira szétütüttem magam hogy két napja másnapos vagyok, és ha alkoholra gondolok is rohannom kell hányni. Tehát mély tiszteletem mindenkinek aki a hétvégét ivással töltötte, boldog másnaposságot mindenkinek, és egy kis zene:

Hozzá tenném, hogy nagyon állat buli volt, nagyon köszi! :D Igaz, hogy az egész szobának hányás szaga volt és szegény Jeda még az epéjét is kihányta szerintem, de lényegében élveztem. Van néhány dolog amit jó lenen ha mind elfelejtenénk. Jobb lesz ha távol tartom magam a piától megint vagy 1 hónapig legalább. - Gelegula

A bejegyzés trackback címe:

https://gelegula.blog.hu/api/trackback/id/tr772642457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása